Alla inlägg under februari 2009

Av Jeanette - 26 februari 2009 15:03

Ja nu sitter jag å väntar på att anton ska sluta jobba så vi kan fara till lappis, ska bara dumpa han och vovven där sen måste jag på jobbet.

Nu har vi tapetserat om i vardagsrummet och det vart jätte fint! ska bli spännande och se slut resultatet då vi får in möblerna. i helgen så ska vi till sundsvall å hälsa på ida och daniel, även en sväng på ikea ska det bli, å vad jag längtar! ska bli kul att få komma bort ett tag. bilder på vardagsrummet kommer senare.


Jeanette Out!

Av Jeanette - 16 februari 2009 11:50

Sitter nu i Antons lägehet och ser på Jay leno, finns inte så mycket att göra. Det är jätte fint väder ute men kallt!

Helgen har varit jätte bra! Fredag så gick i på bio med några kompisar och såg Seven pounds med Will Smith, den var sorglig men bra. På lördag så for jag och anton in till stan vid 10 och å frukost på Waynes sen gav vi varandra presenter (alla hjärtans dag ni vet) Kl 13 så var vi och såg det sista genrepet inför melodifestivalen, det var jätte kul! jag tror att jag tog ca 80 bilder, dom lägger jag upp senare, har dom på min dator hemma i huset. Efter det så for vi  på Kriti och åt go mat. Så med andra ord så hade vi en jätte romatiskt och trevlig lördag =)  Igår så känd vi bara lugnet.

 Tror att det var allt.


Jeanette Out!

Av Jeanette - 10 februari 2009 10:45

Nu sitter man och är trött, är väl det för jämnan =) kunde inte sova inatt, kör dag denna vecka å som vanlig kan jag inte ställa om dygnet. Försöker få tad i den dära skit bygg firman ang min räkning men dom är omöjliga att få tag på, tydligen är dom även helt oförmögen att höra av sig tillbaks än fast jag har lämnat namn och nummet sjuttioelva gånger! så nu sitter man å hoppas på att det kanske är idag dom ringer tillbaka. vill inte ha detta hängande över mig längre!

Fest var det i helgen, väldigt trevligt, fast det var segt på Stat. Men mycket trevligt sällskap iaf =)  det har ju även varit snöstorm här. Bilder kommer från både festen och snön.


Jeanette Out!

Presentation


Empan å jag Motorveckan 09

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards